Publikováno: 06-12-2005
Autor: LLA

Oslava 15. výročí založení klubu

Pozor, pozor!

Dne 10. prosince 2005 od 18. hod pořádáme v hospůdce U Cáfy (Mlékojedy) oslavu 15. výročí založení našeho karatistického klubu.

Pokud chcete přijít, potvrďte, prosím, co nejdříve svoji účast v níže uvedeném formuláři. Budeme rádi za Vaše nápady jak tuto akci vylepšit. Bližší informace přiložíme co nejdříve, sledujte naše stránky.

Občerstvení musíme objednat dopředu, proto napište, co by jste si z následující nabídky rádi dali:

Do hospůdky k Cáfovi se můžete dostat následujícími způsoby:

Po svých vlastních nožičkách:
Přejděte železniční most přes Labe a hned za ním vpravo sejděte po strmých kovových schodech dolů k řece (bacha na držkopády). Podél vody se vydejte směrem ke zdymadlu. Dojděte až k němu a nebojte se vydat mírně vlevo uzounkou uličkou. Na jejím konci se ocitnete přímo u mlékojedského parčíku , kterým napříč vede pěšinka (pozor nezahučte napravo do rybníčku). Pěšinkou se dáte přímo rovně a ona vás dovede až přímo k hospůdce, kde na vás už budeme čekat s otevřenou náručí. Pozor, okolo vody bude tma jak v pytli a asi taky trochu bahýnko. Pokud se bojíte, vezměte to raději po silnici (viz následující popis).
Na kole, koloběžce, tříkolce, jiném stroji na lidský pohon:
!!!Trasa bude značena!!!
Stejně jako ve variantě „pěškobus“ přejeďte most přes řeku a po asfaltu stále rovně až to nepůjde tak zabočte doprava. Projeďte vesnicí až na hlavní křižovatku (nelekněte se možná potkáte i koně) a na ní se neotáčejte napravo ani nalevo a dejte se rovnou za nosem (pokud se ovšem díváte před sebe nebo ho následkem nějakého zápasu v kumite nemáte poněkud zahnutý). No prostě, přes křižovatku stále rovně a po méně než sto metrech to nemůžete minout.
V motorovém vozidle (pro snoby a abstinenty):
Poněvadž most u Riveru je pouze pro vláčky a pěší nebo cyklisty, musíte to vzít trochu oklikou. Nejkratší varianta je překonat Labe po mostě Na Štěpáně, dál jet stále rovně po hlavní silnici směrem na Mělník. V Kelských větrušicích to vezměte doprava na Tuhaň, a pak v Červených Píscích doprava až do Tišic. Tam se dejte opět doprava. Cesta dál vede kolem pískovny a přes železniční přejezd a už jste v Mlékojedech. Tam to vezměte rovně až na velkou křižovatku (vpravo jsou koňské stáje, vlevo hospoda Mexicana, vyhoďte levý blinkr. A jste skoro tam.

Pro dobrodružné povahy se nabízí i možnost přijet na běžkách (ale asi bude obleva), po Labi na bruslích (stejný problém jako u lyží). V zásadě je možno i přiletět, ale nejlépe vrtulníkem, pro letadlo není v okolí Cáfy vhodná přistávací plocha.